Dålig uppdatering på senaste!

Det har inte blivit mycket uppdaterande på senaste veckan. Min familj har nämligen varit på besök här nere! Veckan har verkligen varit fantastisk. Vi har gjort allt från vinprovning, åkt helikopter, shoppat, ätit otroligt god mat, besökt massa pingviner, Goda hoppsudden ja fullproppade dagar som sagt! Ändå så hann vi inte med vissa saker. Jag kan efter denna vecka verkligen rekommendera Kapstaden som ett resmål. Du kan verkligen göra precis allting plus lite till! Det är super billigt och maten ger jag högsta betyg! Som sagt förra veckan var en riktig semester vecka... Nu har jag idag bara 4 veckor kvar, vilket är ingenting! Jag fattar inte, vart tar tiden vägen!?! Men mina sista veckor ska jag verkligen uppdatera mera om vad som händer i Langa. Jag har fått ganska många nya läsare vilket jag tycker är super roligt. Så nu framöver kommer jag visa massa bilder samt berätta olika historier som jag har fått höra under min tid här! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0