En bra helg!

Helgen som gick var en av de roligaste helgerna. Lördagen spenderade jag på stranden, åkte dit själv för att bara tänka, slappna av och ta de lugnt. Att vara själv och bara filosofera och lyssna på vågorna och se ut över bergen och havet, ja oslagbart!!! Dock så stördes man hela tiden utav försäljare, de säljer allt från glass, godis, solglasögon, tavlor, hyllor, lampor ja skulle inte förvåna mig och man kunde köpa en bil av någon heller, så typ allt!!! Jag började svara tillbaka på svenska vilket var ett ganska bra knep, då kommer de inte tillbaka ;)
 
Söndagen började jag dagen med att springa ett lopp "South Africa´s Most Beautiful Road Race" med Aimee som  också jobbar på PPG. 28.000 kvinnor var med och deltog. Härlig stämning och alla var verkligen på topp humör som var med och sprang! Så tummen upp för den härliga starten på morgonen!
 
  
Efteråt gick vi till mat mässan " Taste of Cape Town". Där fick man verkligen provsmaka allt, mat, vin, öl, choklad, glass, kaffe ja men allt som går att äta! Såå nice ;). Olika restauranger var där och serverade deras mat, så man fick köpa kuponger och ge ett visst antal så fick man smaka. Jag och Aime vi kan väl säga att vi var i himlen haha, sååå gott! Vi provade nästan allt. Glad i hatten blev vi också efter dagens slut ;)
Såklart drack vi svensk cider, Kopparberg!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0